Det b’e4sta med att segla..

17 years ago




































...'e4r antagligen cykla till brunnsparken och d'e4r m'f6ta upp Pyret och Miika med segelb'e5t. Sedan 'e4ta sill och nypotatis och dricka lite vin i hamnen.

Observera att Magnus och jag nuf'f6rtiden kl'e4r oss lika. Bara ett stenkast ifr'e5n stavg'e5ng runt 'c4rtholmen i identiska vindskyddskostymer.

Matts · 17 years ago
jag gillar ordet, vindskyddskostym.

Peppe · 17 years ago
jag visste v'e4l att du som modeproffs skulle uppskatta det!

Fru R · 17 years ago
Japp! S'e5 blir det n'e4r det stundar 'e4ktenskap. Om tre 'e5r knallar ni runt p'e5 Cypern i likadana Foppatofflor och med t-shirts med texten "The Bla, bla, bla family tour 2012" ;-)Seri'f6st; I segelb'e5ten och f'f6r fotots skull var ni perfekta. P'e5 grillkv'e4ll p'e5 n'e5'b4ns altan hade det nog sett underligt ut.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Peppe Öhman

Peppe Öhman

Peppe Öhman författare och journalist bosatt i Los Angeles med maken Magnus och barnen Vidar och Majlis.