'c4ckel man minns

17 years ago

Ig'e5r nere vid Brunnsparken spottade jag en l'f6nnfet gubbe som p'e5 en s'e5n d'e4r l'e5g trehjulig sittcykel l'e5ngsamt cyklade tre meter efter tv'e5 ganska snygga brudar, samtidigt som han med en digitalkamera filmade damernas bakdelar. Efter filmsnutten p'e5 ca fem minuter packade han in kameran och cyklade nonchalant vidare.

Det k'e4ndes b'e5de obehagligt och fascinerande.

Borde jag ha ingripit? Kanske styrt ner cykeln i havet. Eller bara sparkat lite p'e5 ett av cykelhjulen.

Anonym · 17 years ago
En liten spark p'e5 cykelhjulen skulle nog ha suttit bra tycker jag. Definitivt p'e5 sin plats.

Thomas · 17 years ago
du borde ha fr'e5gat addressen till hans blog och l'e4nkat till den .JUDu kan gl'e4dja dig med att han inte har n'e5gra v'e4nner och att ha kommer att d'f6 av hj'e4rtblodk'e4rls eller diabetes komplikationer.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Peppe Öhman

Peppe Öhman

Peppe Öhman författare och journalist bosatt i Los Angeles med maken Magnus och barnen Vidar och Majlis.