Naturligtvis var jag tvungen att 'e5ka in till redaktionen idag ocks'e5. Mango l'e4rde mej per telefon fr'e5n Eken'e4s hur man g'f6r den sista layouten och skickar in tidningen i tryck.
L'f6rdagsjobb suger.
Gecko ·
17 years ago
Se vad du lyckades med; ett litet "Do it" v'e4nde uppochner p'e5 min v'e4rld och pl'f6tsligt 'e4r jag bloggare.
mymsi ·
17 years ago
Peppe, vad har h'e4nt? Ingen uppdatering? jag 'e4r besviken. Ingen fylleblogg att l'e4sa. Nu m'e5ste jag n'f6ja mig med att skriva sj'e4lv. Inge kul.
Peppe ·
17 years ago
Fyllebloggar 'e4r helt enkelt s'e5 farliga.
Gecko · 17 years ago
Se vad du lyckades med; ett litet "Do it" v'e4nde uppochner p'e5 min v'e4rld och pl'f6tsligt 'e4r jag bloggare.
Peppe · 17 years ago
Hurra! Hurra!
mymsi · 17 years ago
Peppe, vad har h'e4nt? Ingen uppdatering? jag 'e4r besviken. Ingen fylleblogg att l'e4sa. Nu m'e5ste jag n'f6ja mig med att skriva sj'e4lv. Inge kul.
Peppe · 17 years ago
Fyllebloggar 'e4r helt enkelt s'e5 farliga.