Allts'e5, jag vet inte

17 years ago

'c4r det okej att som 'e4nka h'e5lla kvar sin d'f6de mans Facebookprofil?

T'e4nk frestelsen att komma hem lite full och vilja busa med mannens FB-v'e4nner.

You've been poked by X.

Man ba:
"Eh, han 'e4r ju d'f6d?"

Ninde · 17 years ago
Eeew. Spooky..

Anonym · 17 years ago
tja, kan man nedl'e5ta sig till twitter OCH kalla sig S'c5 2009 kan man till och med beh'e5lla sin EGNA facebookprofil efter sin d'f6d, inte bara mannens.eder (b'e4sta) m.x:

karro · 17 years ago
Jag tror att jag vet vem du menar. Jag deltade till slut den d'f6de fr'e5n min v'e4nlista f'f6r jag ville inte veta av det d'e4r. Vila i frid, liksom.

Hannah · 17 years ago
Man m'e5ste gifta sig f'f6rst.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Peppe Öhman

Peppe Öhman

Peppe Öhman författare och journalist bosatt i Los Angeles med maken Magnus och barnen Vidar och Majlis.