17 years ago

Nu finns det en risk att det 'e4r jag som 'e4r en anal textfascist, men jag blir alltid lite nerv'f6s d'e5 folk i tid och otid anv'e4nder punkt, punkt, punkt. Det varslar liksom om en djupare, hotfullare mening.

Ett Ha det bra! f'e5r omedelbart en ny inneb'f6rd som Ha det bra... eller lite v'e4rre Hur 'e4r l'e4get? och Hur 'e4r l'e4get... Det 'e4r som om avs'e4ndaren sitter p'e5 n'e5gonting m'f6rkt och farligt man inte sj'e4lv 'e4r medveten om.

Trevlig midsommar... moahahahahaaa!

typ.

catariina · 17 years ago
I feel ya. Alternativt verkar m'e4nniskan grymt os'e4ker. "Jag m'e5r bra..." -> S'e4kert? Du verkar inte helt s'e4ker, liksom. Rys.

A. · 17 years ago
... 'e4r det b'e4sta som h'e4nt skrivspr'e5ket f'f6rutom Smileysar.... :-)

my · 17 years ago
F'f6rs'f6k avkoda ett sms av en kille, som kan v'e4lja att skriva:a) vi ses!b) vi ses..c) vi ses...= ?a) de 'e4 ju sj'e4lvklart att vi ses!b) vi ses? vill jag eller vill jag inte se dig?c) vi ses f'f6r att provk'f6ra min nya s'e4ng...

A. · 17 years ago
My, alla tre svar 'e4r exakt lika r'e4tt. :D

my · 17 years ago
Ni 'e4r m'e4n 'e4r totalt hoppl'f6sa.

A. · 17 years ago
Antagligen 'e4r vi det. D'e4ri ligger v'e5r charm :)

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Peppe Öhman

Peppe Öhman

Peppe Öhman författare och journalist bosatt i Los Angeles med maken Magnus och barnen Vidar och Majlis.