Sommar

17 years ago

Vi inleder s'e4songen f'f6r bara* ben idag.


*bara som i ostrumpbyxbekl'e4dda. Inte som i endast.

johanna · 17 years ago
hurraa f'f6r sommar! och TACK f'f6r Papperskassen som f'f6ljde med mina f'f6r'e4ldrar fr'e5n Jakobstad n'e4r de bes'f6kte Stockholm i helgen. tacktacktack!

Peppe · 17 years ago
Yeah! Bra att den kom fram.

Basse · 17 years ago
Ostrumpbyxor? Byxor f'f6r s'e5n rumpa man f'e5r av f'f6r mycket ost?

408 · 17 years ago
Jag hade en obest'e4mbar k'e4nsla av att Basse skulle skoja till det d'e4r.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Peppe Öhman

Peppe Öhman

Peppe Öhman författare och journalist bosatt i Los Angeles med maken Magnus och barnen Vidar och Majlis.