Oroad

17 years ago

Jag har inte f'e5tt ett enda mail p'e5 45 minuter. Inte ens ett litet pressmeddelande fr'e5n Espoo Tiedottaa* eller FNB. Antingen 'e4r Internet eller min mailbox s'f6nder. Eller s'e5 har jag som vanligt 'f6verskattat min popularitet.


*otaliga g'e5nger har jag bett Esbo stad ta bort mej fr'e5n sin mailinglista, men de ignorerar mig.

lillemor · 17 years ago
Jag har inte f'e5tt ett mail p'e5 4,5 veckor, skulle bli glad om Espoo tiedottaa sku skicka:)S'e5 'e4r det att vara mamma"ledig"

Anonym · 17 years ago
H'e4r f'e5r du ett meddelande. Vars'e5god :)Janne i Gbg

Smulan · 17 years ago
Nu fick du v'e4l listan? Hur blev det med MUS?

Peppe · 17 years ago
Jepp. Tack!

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Peppe Öhman

Peppe Öhman

Peppe Öhman författare och journalist bosatt i Los Angeles med maken Magnus och barnen Vidar och Majlis.