Musik

17 years ago

F'f6rresten, har ni f'f6rslag p'e5 musik jag kan spela d'e5 jag sommarpratar i juni? Jag t'e4nkte mej lite MGM och CSS f'f6r att det f'e5r mej att t'e4nka p'e5 f'f6rra sommaren. Men annars? Vad vill man h'f6ra en varm sommareftermiddag?

Peppe · 17 years ago
Med ironi kommer ingenvart, min unge man! (nu sl'e5r det mej att du kanske inte alls var ironisk. Jag ska ju prata p'e5 Radio Vega och d'e4r 'e4r v'e4l Benny The King of Rock'n Roll).

Anonym · 17 years ago
Pooma f'f6rst'e5s. Och s'e5 The Do ( som skrivs med norskt 'f6 egentligen), Jenny Wilson, Fever Ray.../Vinlinda

Burberry Fields Forever · 17 years ago
n'e5gonting med allan edwall vill man lyssna p'e5 en varm sommardag fr'e5n vega. (inget sk'e4mt)

my · 17 years ago
haha, Thomas Lundin 'e4r den f'f6rsta jag kommer att t'e4nka p'e5 n'e4r man n'e4mner Radio Vega. Vad passar inte b'e4ttre finl'e4ndarnas mentalitet 'e4n att f'e5 h'f6ra att 'sommaren 'e4r kort' en varm eftermiddag?

408 · 17 years ago
The magic numbers?

llaur'e9n · 17 years ago
Deus ex machina eller Bloodless av Pure Reason Revolution. Jag 'e4r f'f6rf'e4rad men fascinerad. Att jag lyssnar p'e5 det allts'e5, och at kroppen guppar n'e4r jag g'f6r det.'a8Eller kanske det 'e4r mer kv'e4llsmusik?

llaur'e9n · 17 years ago
Disconnect av Pure Reason Revolution f'f6rorsakar precis likadana vibbar hos mej. Jag som h'e5rig proggfafa sk'e4ms lite.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Peppe Öhman

Peppe Öhman

Peppe Öhman författare och journalist bosatt i Los Angeles med maken Magnus och barnen Vidar och Majlis.