Om en halv timme 'e5ker
Karin och jag till DMZ mellan Nord- och Sydkorea. Man m'e5ste kl'e4 sig sedligt och f'e5r absolut inte peka. Vi upprepar dessa regler g'e5ng p'e5 g'e5ng.
Inte den svarta spetskorsetten eller latexkl'e4nningen i r'f6tt. Visa riktningen med hela handen.H'e5ll tummarna f'f6r att inte nordkoreanerna tar oss*.
*om de nu av n'e5gon outgrundlig orsak skulle vilja ha oss.
Krincho · 17 years ago
Hej!Snubblade in p'e5 din blogg av en h'e4ndelse. S'f6kte p'e5 n'e4tet efter 3 sekunders regeln. Hade mer t'e4nkt mig den regeln man ska anv'e4nda i trafiken hehe. Hursomhelst fastnade jag, l'e4ste lite och kollade bilder. Du 'e4r rolig och har en sk'f6n stil! :)Har en blogg jag med, men det 'e4r mest bara en bildblogg. Kika in om du har lust. :)/Krinchowww.krincho.blogspot.com
Peppe · 17 years ago
Tack!Jag 'e5terg'e4ldar artigheten och s'e4ger (alldeles genuint) FIN BOLGG du med.