Lystring alla stockholmare! Basse ska 'e5ka till Stockholm 'f6ver helgen och beh'f6ver er hj'e4lp. Var p'e5 S'f6der ska man 'e4ta middag om man har en tv'e5'e5ring i sl'e4pt'e5g?
Var lite barmh'e4rtiga och kom med tips.
Pia ·
17 years ago
Picnic i en park! Mycket spejs att leka och ingen som rynkar p'e5 n'e4san 'e5t lillens bordsskick. V'e4derreservation dock. Vet inget om parker p'e5 S'f6der men om de orkar ta sej till Humleg'e5rden s'e5 finns d'e4r dessutom bra lekpark.
Peppe ·
17 years ago
That's what I'm talking about!
Ylva ·
17 years ago
La Casa p'e5 L'e5ngholmsgatan 12. L'e4s mitt inl'e4gg Fira f'f6delsedag den 24 februari 2008.
Basse ·
17 years ago
La Casa ser bra ut! Vi har funderat litet p'e5 Abyssinia ocks'e5.
Anna ·
17 years ago
Abyssinia har skitgod mat, r'e4kgrytan exempelvis, och d'e4r finns mycket utrymme f'f6r barnvagnar och spring. Plus att dom 'e4r trevliga d'e4r. Vad g'e4ller parker 'e4r Tantolunden stort men Skinnarviksparken bakom Zinkensdamm 'e4r mysigast. Men d'e4r ska man nog h'e5lla lite koll p'e5 sina barn s'e5 att dom inte trillar ner f'f6r branten.
Pia · 17 years ago
Picnic i en park! Mycket spejs att leka och ingen som rynkar p'e5 n'e4san 'e5t lillens bordsskick. V'e4derreservation dock. Vet inget om parker p'e5 S'f6der men om de orkar ta sej till Humleg'e5rden s'e5 finns d'e4r dessutom bra lekpark.
Peppe · 17 years ago
That's what I'm talking about!
Ylva · 17 years ago
La Casa p'e5 L'e5ngholmsgatan 12. L'e4s mitt inl'e4gg Fira f'f6delsedag den 24 februari 2008.
Basse · 17 years ago
La Casa ser bra ut! Vi har funderat litet p'e5 Abyssinia ocks'e5.
Anna · 17 years ago
Abyssinia har skitgod mat, r'e4kgrytan exempelvis, och d'e4r finns mycket utrymme f'f6r barnvagnar och spring. Plus att dom 'e4r trevliga d'e4r. Vad g'e4ller parker 'e4r Tantolunden stort men Skinnarviksparken bakom Zinkensdamm 'e4r mysigast. Men d'e4r ska man nog h'e5lla lite koll p'e5 sina barn s'e5 att dom inte trillar ner f'f6r branten.