Livr'e4dd f'f6r att en liten korean skulle smyga upp bakom mej och ta min jordgubbsdricka kramade jag plastglaset.
hemmahannah.papper.fi ·
17 years ago
Alla drickor 'e4r alltid mycket godare utomlands. Satt i en liknande pose i K'f6penhamn f'f6rra sommaren d'e5 en liknande jordgubbsdricka fick mig att vilja emigrera.
Peppe ·
17 years ago
'c4NTLIGEN n'e5gon som kommenterar. Det 'e4r s'e5 sjukt tr'e5kigt att blogga utan publik. Och du har r'e4tt saker och ting blir alltid mycket godare och snyggare utomlands.
my ·
17 years ago
Det ser underbart f'e4rggrannt, somrigt, o fr'e4scht ut. 'c4r hela Sydkorea s'e5d'e4r f'e4rgstarkt inrett? Finland kunde lite ta efter. Tycker jag.
Peppe ·
17 years ago
Tycker jag med. Vi 'e4r sannerligen alltf'f6r minimalistiska med bara vitt och beige.
hemmahannah.papper.fi · 17 years ago
Alla drickor 'e4r alltid mycket godare utomlands. Satt i en liknande pose i K'f6penhamn f'f6rra sommaren d'e5 en liknande jordgubbsdricka fick mig att vilja emigrera.
Peppe · 17 years ago
'c4NTLIGEN n'e5gon som kommenterar. Det 'e4r s'e5 sjukt tr'e5kigt att blogga utan publik. Och du har r'e4tt saker och ting blir alltid mycket godare och snyggare utomlands.
my · 17 years ago
Det ser underbart f'e4rggrannt, somrigt, o fr'e4scht ut. 'c4r hela Sydkorea s'e5d'e4r f'e4rgstarkt inrett? Finland kunde lite ta efter. Tycker jag.
Peppe · 17 years ago
Tycker jag med. Vi 'e4r sannerligen alltf'f6r minimalistiska med bara vitt och beige.