Framme!

17 years ago

Ynka 'e5tta och en kvart timmar senare landade Karin och jag p'e5 Sydkoreansk mark. Eftersom det inte gick att sova p'e5 just det h'e4r flyget 'e4r jag lite f'f6r s'f6mnig och jetlaggad f'f6r att vara vitsig och underh'e5llande. Det k'e4nns som om jag vore full p'e5 ett d'e5ligt s'e4tt.

Som tur 'e4r tar Heidi hand om oss. Hennes och Stefans l'e4genhet 'e4r stor nog att ge Karin och mig varsitt g'e4strum.

Mats · 17 years ago
Heips Peppe,Jahapp. Seoul! L'e5ter skoj! M'e5ste dock meddela att jag blir sen till lunchen. Det st'e5r n'e4mligen i min kalender att jag skall 'e4ta lunch med dig idag och Sydkorea 'e4r som du konststerar 8 och en kvart h'e4rifr'e5n.Men det 'e4r lugnt. Om jag st'e5r 'f6ver lunch idag s'e5 kanske vi kan ta o boka om den till f'f6rslagsvis n'e4sta vecka?Ha en fin resa o h'e4lsa Karin!Ai joo... Senaste Papper var "k'e4mpe greit"!!!! Roligt att du orkar h'e5lla flaggan h'f6gt!

Peppe · 17 years ago
Herremije! F'f6rl'e5t! Jag 'e4r en d'e5lig m'e4nniska. Ny lunch n'e4sta vecka?

Mats · 17 years ago
Du 'e4r f'f6rl'e5ten och ingen d'e5lig m'e4nska! Vi tar lunchen n'e4sta vecka. Ha s'e5 roligt!

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Peppe Öhman

Peppe Öhman

Peppe Öhman författare och journalist bosatt i Los Angeles med maken Magnus och barnen Vidar och Majlis.