D'f6den

17 years ago

Jag 'e4r s'e5 sjukt oinspirerad* idag att jag knappt kan stava mitt eget namn. Ni f'e5r ta ert ansvar och roa varandra. Och mej.


*jag har antagligen 'e4tit f'f6r lite socker.

Anonym · 17 years ago
Om du vill hetsa upp dej lite kan du ju ta del av riksdagens debatt om intern adoption och Pentti Oinonens (sannf) senaste uttalanden. Att bli arg 'e4r v'e4l ocks'e5 att vara underh'e5llen?

Basse · 17 years ago
Jag bloggade faktiskt p'e5 m'e5ndagen.

Peppe · 17 years ago
Anonym: jag vill hetsa upp mej p'e5 ett helt annat s'e4tt. Inte d'f6da n'e5gon. Men tack f'f6r tipset.Basse: jag skickar 'f6ver en bukett blommor och en flaska champagne som tack.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Peppe Öhman

Peppe Öhman

Peppe Öhman författare och journalist bosatt i Los Angeles med maken Magnus och barnen Vidar och Majlis.