Forts'e4tta spela Guitar Hero i det soliga vardagsrummet eller ut och jogga n'e5gra varv runt Brunnsparken?
hemmahannah.papper.fi ·
17 years ago
Vad 'e4r det d'e4r ens f'f6r en fr'e5ga?
Peppe ·
17 years ago
Det blev ja p'e5 alla svar och dessutom ben&jerrys; (som inte 'e4r tilln'rmelsevis lika god som H'e4agen Dasz)
hemmahannah.papper.fi ·
17 years ago
Helt bra saldo. Och om man k'e4nner sig fattig kan man k'f6pa Lid'f6l-glass ist'e4llet. Det l'e4rde jag mig idag p'e5 mitt livs f'f6rsta mammatr'e4ff.
mumine ·
17 years ago
Jag blev glad n'e4r jag idag p'e5 tv s'e5g hur skickligt du stod ut med dend'e4r svenska "ja ska dra upp de finlandssvenska tidningarna ur f'f6rd'e4rvet"-snubben. Hohhoo:D
Peppe ·
17 years ago
Hahaha! Tack. Sj'e4lv tycker jag att jag mest s'e5g r'e4dd ut.
hemmahannah.papper.fi · 17 years ago
Vad 'e4r det d'e4r ens f'f6r en fr'e5ga?
Peppe · 17 years ago
Det blev ja p'e5 alla svar och dessutom ben&jerrys; (som inte 'e4r tilln'rmelsevis lika god som H'e4agen Dasz)
hemmahannah.papper.fi · 17 years ago
Helt bra saldo. Och om man k'e4nner sig fattig kan man k'f6pa Lid'f6l-glass ist'e4llet. Det l'e4rde jag mig idag p'e5 mitt livs f'f6rsta mammatr'e4ff.
mumine · 17 years ago
Jag blev glad n'e4r jag idag p'e5 tv s'e5g hur skickligt du stod ut med dend'e4r svenska "ja ska dra upp de finlandssvenska tidningarna ur f'f6rd'e4rvet"-snubben. Hohhoo:D
Peppe · 17 years ago
Hahaha! Tack. Sj'e4lv tycker jag att jag mest s'e5g r'e4dd ut.