Eftersom jag tagit det som mitt personliga ansvar att l'e4ra helsingforsbilisterna att stanna vid 'f6verg'e5ngsst'e4llen 'e4r morgonpromenaden till jobbet en l'e5ng str'e4cka av n'e4ra-d'f6den-upplevelser.
Imorse blev jag n'e4stan 'f6verk'f6rd av Henrik-jag sitter i Eu parlamentet-Lax. Jag 'e4r glad att han missade, har n'e4mligen ingen lust att l'e4mna jordelivet krossad under just hans bil.
A. · 19 years ago
Och jag tycker Henrik Lax 'e4r ett roligt namn. Lite som Alfred Aborre som borde vara hans b'e4sta v'e4n i barnboken "Putte g'e5r och fiskar"...
Peppe · 19 years ago
Hahaha! Eller Gert G'e4dda. Fast det kunde vara en pedagogisk barnbok om trafikvett.
D'e5cktor Erik · 19 years ago
Hm. Vad skulle den boken heta?'Henrik Lax torskar i trafiken'?
Pata · 19 years ago
Jag k'e4nner igen beteendet och n'e4r jag 'e4r bakom ratten f'f6rs'f6ker jag l'e4ra g'e5ngtrafikanterna att bilar 'e4r h'e5rda ;)
Peppe · 19 years ago
Dr Erik: haha, v'e4nta lite. jag ringer f'f6rlaget.Pata: so, you're one of them. Jag tycker att du borde konvertera och komma 'f6ver till den Goda Sidan.
Pata · 19 years ago
You don't know the POWER of the dark side!Join me and together we shall rule the universe!moahahaha