Roadkill

19 years ago

Eftersom jag tagit det som mitt personliga ansvar att l'e4ra helsingforsbilisterna att stanna vid 'f6verg'e5ngsst'e4llen 'e4r morgonpromenaden till jobbet en l'e5ng str'e4cka av n'e4ra-d'f6den-upplevelser.

Imorse blev jag n'e4stan 'f6verk'f6rd av Henrik-jag sitter i Eu parlamentet-Lax. Jag 'e4r glad att han missade, har n'e4mligen ingen lust att l'e4mna jordelivet krossad under just hans bil.

A. · 19 years ago
Och jag tycker Henrik Lax 'e4r ett roligt namn. Lite som Alfred Aborre som borde vara hans b'e4sta v'e4n i barnboken "Putte g'e5r och fiskar"...

Peppe · 19 years ago
Hahaha! Eller Gert G'e4dda. Fast det kunde vara en pedagogisk barnbok om trafikvett.

D'e5cktor Erik · 19 years ago
Hm. Vad skulle den boken heta?'Henrik Lax torskar i trafiken'?

Pata · 19 years ago
Jag k'e4nner igen beteendet och n'e4r jag 'e4r bakom ratten f'f6rs'f6ker jag l'e4ra g'e5ngtrafikanterna att bilar 'e4r h'e5rda ;)

Peppe · 19 years ago
Dr Erik: haha, v'e4nta lite. jag ringer f'f6rlaget.Pata: so, you're one of them. Jag tycker att du borde konvertera och komma 'f6ver till den Goda Sidan.

Pata · 19 years ago
You don't know the POWER of the dark side!Join me and together we shall rule the universe!moahahaha

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Peppe Öhman

Peppe Öhman

Peppe Öhman författare och journalist bosatt i Los Angeles med maken Magnus och barnen Vidar och Majlis.