Igår var jag på öppning av Fanny Schultz nya keramikkollektion på Studio K49 på Kornhamstorg 49.
Fannys keramik är så sanslöst vacker och lokalen igår med de stora otroliga fönstrena blev en så fantastiskt fin kombo.
Och så många otroliga smarta snygga coola snälla kreativa peppiga kvinnor. Blev lite sen hem och det är väl bästa betyget. Åkte hem helt upprymd.
Idag öppnas visningen om du har vägarna förbi. Kolla mer hos @fannyswiatekschultz.
Jag gick dit med otroliga Elena Ramírez.
<3
Konstnär, keramiker, jurist & mamma. Här inne vill jag dela med mig av det som inspirerar mig, och om det som är svårt. Om livet som mamma. Om härliga outfits & inredning. Restaurangbesök eller härlig mat. En blandning av allt jag älskar & det som gör mig glad eller berörd.
Instagram: @jeanetteakerbergceramics