Snart är detta sommarlov slut… sista dagarna nu innan skolan och föris kickar igång. Känns ju lite deppigt men också ganska skönt. Jag ser fram emot att få börja den riktiga mammaledigheten nu! Ser fram emot att få vara själva några timmar om dagen, själva hemma jag och lillebror Bill.
Idag har vi i varje fall pysslat… Vanligtvis har jag ofta dåligt samvete över att jag aldrig pysslar med tjejerna, men idag minsann tog jag igen lite på den fronten. Stella hade sett hur de gjorde scrunchies på youtube och kom och frågade ifall vi kunde göra sådana. Så det gjorde vi!
Nere i hobbyrummet.
Stella på symaskinen. Vi syr scrunchies!! Slutade dock med att det bara var jag som satt och sydde…