Sedan vi flyttade hit har vi fått en massa nya vänner. Andra familjer som bor i vårt område. Oftast har man träffats genom barnen eller skolan på något vis. Minns min egna barndom, att även mina föräldrar umgicks med föräldrar från skolan. Minns middagarna, musiken och glädjen. Alla var glada, det var fest! Och vi barn fick hänga i gillestugorna där vi fick och se film, äte popcorn och dricka turkosgrön Fantomenläsk. Nu är man själv där, nu är det vi som är vuxna. Och vi gör exakt samma sak som generationen före oss. Ganska komiskt ändå!
Mot festen!! Lördags feeling.
Gulligaste huset.
Mingel och ostron i köket. Älskar detta kök!!
Interior inspiration.
Emma G · 7 years ago
Så mysigt! Var bor ni nu?
Frida · 7 years ago
Vi bor i Trångsund!