Neighbour hangout

7 years ago

Sedan vi flyttade hit har vi fått en massa nya vänner. Andra familjer som bor i vårt område. Oftast har man träffats genom barnen eller skolan på något vis. Minns min egna barndom, att även mina föräldrar umgicks med föräldrar från skolan. Minns middagarna, musiken och glädjen. Alla var glada, det var fest! Och vi barn fick hänga i gillestugorna där vi fick och se film, äte popcorn och dricka turkosgrön Fantomenläsk. Nu är man själv där, nu är det vi som är vuxna. Och vi gör exakt samma sak som generationen före oss. Ganska komiskt ändå!

 

Neighbour hangout

Mot festen!! Lördags feeling. 

Neighbour hangout

Gulligaste huset.

Neighbour hangout

Mingel och ostron i köket. Älskar detta kök!!

Neighbour hangout
Neighbour hangout

Interior inspiration. 

Emma G · 7 years ago
Så mysigt! Var bor ni nu?

Frida · 7 years ago
Vi bor i Trångsund!

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.