Stort tack till alla ljuvliga personer som kom
och handlade hos oss igår.
Så himla fint att få träffa er IRL
och att ni tyckte så mycket om de utvalda plaggen.
(Ett extra stort tack till dig K med svärdotter.
Vilket fint möte, det värmde verkligen.)
Anna och Jennie har öppet som vanligt i butiken den 15/6
(utan mig & kläderna på plats) men ni hittar även deras hemsida här.
Hoppas att du får en fin start på veckan!
*