Igår var jag på 3-days of design och var alldeles upprymd när jag kom hem därifrån.
Mycket stannade kvar hos mig, men framför allt känslan av att vara omgiven av inspirerande människor och miljöer i min absoluta favoritstad.
Ljuvligt!
Mer bilder från dagarna kommer.
Nu åker jag till Provence för min kusins bröllop.
Vi hörs snart igen!
♥