Denna dag skulle spenderas med bara Nike medan Erik fixade hemma. Då får man vara lite uppfinningsrik
och hitta på sådant som inte enbart roar henne,
utan även mig!
Idag stod alla stjärnor rätt och vi överlevde
dagen och kvällen utan problem.
Tack till både barn och mamma
för att vi höll våra (stora) känslor i schack..
Almaregården bjuder alltid på billig glass,
god fika, höns och getter..
På Hallongården spanade vi in självplocket..
..och fick med oss ett enormt knippe rabarber hem!
Efter en lunch på Slättarps stannade vi till för det vanliga
blom-plockar-stoppet.
Mycket glad att denna aktivitet är starkt förankrad
även i rakt nedstigande led.
Tack Nike för idag!
♥
Carro Levy · 2 weeks ago
Älskling.
Eva · 2 weeks ago
Jag tycker du har väldigt god smak men du kan bjussa lite mer på dig och inte skriva så tillrättalagt och högtravande i bland? Lite mer avslappnat vore mysigt. Tittar mest in för bilderna nu.
Emely Crona Stenberg · 2 weeks ago
Hej Eva! Tack snälla för din feedback. Jag skriver som jag alltid gjort och det kommer jag nog tyvärr fortsätta med, för något annat vore att inte vara mig själv. :) Hoppas att du fortsätter att titta in här, eller hittar någon annan härlig person att inspireras av. Som tur är finns det många att välja på här på The Way We Play. En riktigt härlig sommar önskar jag dig! Kram Emely