Äntligen börjar gårdsbutikerna öppna efter den långa vintern. De flesta har visserligen haft öppet ett tag, men nu var det dags för Lilla Isie Boställe
att slå upp dörrarna till sitt självplock av tulpaner!
Duggregnet omfamnade oss som vanligt under den skånska våren, men som tur är, är varken Nina, Nisse, Nike eller jag särskilt knussliga..
Mina bästa aktiviteter är de som egentligen är planerade för oss vuxna, men där barnen visar sig tycka att det är minst lika roligt..
Det är nästan alltid dessa händelser som Nike
pratar om, om och om igen..
Det blev varsin liten bukett till oss båda, och därefter åt vi en röjig lunch bestående av vit sparris med ramslökshollandaise på
Slättarps gård.
Tack Skåne för att du trots allt förgyller våra söndagar
på allra bästa sätt!
*
Malin · 2 months ago
Så otroligt gulliga i regnkläder!
Emely Crona Stenberg · 2 months ago
Haha ja, väldigt taggade på allt som har med sekatörer att göra ;)