Långa dagar

4 months ago

Långa dagar

Då är det vab som ska in på lodrätt rad denna vecka!

Herregud vad det kryper under huden på mig dessa dagar.

Dock har vi varit otroligt förskonade hittills, så att klaga passar sig inte i detta forum. Vi försöker göra det bästa av tiden, drar iväg på utflykter när det är möjligt och ligger nära i soffan när det behövs.

Vad som döljer sig i Sellpylådan får ni kanske se inom kort..

Glad fredag till er!

*

Jessica · 4 months ago
Var har du köpt lampan på hallbordet?

Emely · 4 months ago
Sök på Louis-poulsen, Panthella 160-portable v3 så borde det komma upp lita olika förslag! :)

Sophia · 4 months ago
Vad har ni för färg på väggarna?

Emely Crona Stenberg · 4 months ago
Emilia white från Alcro! Nu är denna lite gräddigare på bilden då solen verkligen strålande in i rummet, men vi tycker att den blir så bra i alla vädersträck. Det är vårt fjärde boende som vi har den i hela huset!

Camilla · 4 months ago
Alltid så fint! Var har du köpt gallerimattan? Är på jakt efter en!

Emely Crona Stenberg · 4 months ago
Vi har två likadana som är från Nordic Knots, deras utbud är super!

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.