När mammor dör..

7 months ago

När mammor dör..

En mycket nära vän går igenom samma resa som jag gjorde.
Och det är verkligen som Göran Tunström skriver:

”När mammor dör, då förlorar man ett av väderstrecken.
Då förlorar man vartannat andetag, då förlorar man en glänta.
När mammor dör, växer det sly överallt.”

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.