Idag bjuder jag på tre outfits som sparats ner till höstmappen, där ligger redan resten av oktoberstilen och väntar. Samtidigt bjuder Skåne på 22 grader och storm. Aningens svårt att vara sitt snyggaste jag i det vädret, därför överlåter jag scenen till damerna nedan och återkommer…
Marinblått, vitt och brunt,
en otroligt vinnande kombo i mina ögon..
Lizzy gör det alldeles perfekt.
Nu är det jag som plockar fram mina Minnetonkas!
Älskar den grå tröjan ihop med det vita, fransiga som sticker fram. Jag måste verkligen bli bättre på att använda accessoarer.
Kanske är det dags att slå till på det här halsbandet från Arket?
Kabelstickat – ett måste varje år och en klassiker man aldrig tröttnar på. Jag är fortfarande team spets över byxor och kommer utan tvekan kapitulera för Sannas look ovan..
Trevlig kväll!
*
Hanna · 9 months ago
Otroligt fin kabelstickad tröja! Jag har inte Instagram, anger hon var tröjan är ifrån? :-)