Nu sörrni, nu ska jag kasta mig på knä som matadoren i Ferdinan, och slita upp skjortan och blotta hjärtat. Nä, det var väl att överdriva, och ni vill inte se mina blåsprängda amningsbrön, det är bara Bruno som sprattlar med benen i extas när han ser dem.
Men jag och min vän Malin Eklund har gjort en grej. En slags podd fast det är en film, en vodcast. Tanken är att vi iscensätter lite det vi pratar om. Det är så kul at ha ett litet projekt att pilla på, och så roligt att göra det med Malin, hon är knäpp. Och även om det här tar ganska mycket sovtid från mig när jag sitter i det lilla, lilla utrymmet mellan en sovande Gittan och Bruno i sängen, så får jag jäkligt mycket energi för det är SÅ roligt. Vi släpper ett avsnitt varje torsdag. Gå in och kolla om ni vill, vi filmar allt med mobilen så försök att inte kräkas av åksjuka.
Här kan ni se avsnitt 1.
Och här är avsnitt 2 & 3.
Har du Sveriges mörkaste blogg?
Usch, nu blev jag nervös när jag ska trycka publicera.
Bor i New York, gift med Johan och vi har fyra barn, Jack 11, Harriet 10, Max 8, och Bruno 6, och hunden Rut.
Lisa · 7 years ago
Hur mysiga avsnitt som helst!! Men sluta inte blogga och gå över bara till det.
Elin Renck · 7 years ago
Vad kul! hehe, nä jag ska inte sluta blogga, det är bland det roligaste jag vet. Jag ska däremot bli bättre på att planera min tid vilket jag är värdelös på. Men jag lär mig! ❤️
Christine's Stories · 7 years ago
Jag såg precis alla tre avsnitt. Vilket trevligt koncept! Jag gillar't. Håller dock med föregående talare. Sluta inte blogga nu bara <3 Njut av helgen! Kram
Johanna · 7 years ago
Sååå bra!! Jag vill se mera!!♡
Christina · 7 years ago
Älskar detta! Ni har fångat en jätteskön känsla i avsnitten.. Jag blev glad av att titta på de :)
Hannah · 7 years ago
Jag blir så berörd av Dig Eran vodd (?).. Jag gråter lite. I mig själv ju, fast av Dig liksom, om det makes any sense. Känner en hel massa saker. Också glada, fina saker. Men idag när jag tog igen några avsnitt efter att ha hälsat på i Sverige (som plötsligt passerat någon slags gräns {eller så är gränsen i mig..?} inte längre känns hemma), grät jag nog mest i ärlighetens namn. Fint ändå. Tack för Din ärlighet. ❤️
Thailand Lottery · 7 years ago
thanks for sharing nice information. love this blog.