Voffogöru pådettaviset?
Zup?
Vi var för övrigt på yoga idag för första gången på typ 2 månader. Var väl kanske inte det vackraste jag har presterat, men är sjukt stolt över mig själv som kom iväg. I spöregnet dessutom. Bam!
instagram e.renck
Bor i New York, gift med Johan och vi har fyra barn, Jack 11, Harriet 10, Max 8, och Bruno 6, och hunden Rut.