Ahh, när man bara vill få skriva fula ord i smutsen på fönstren, då vet man att det är vår på g.
Och titta på den här lilla jäkeln som kommer upp och läckrar sig i vår trädgård. Är så dålig på blomarter så jag kallar den bara hopp om livet-blomma.
Bor i New York, gift med Johan och vi har fyra barn, Jack 11, Harriet 10, Max 8, och Bruno 6, och hunden Rut.