Minns inte om jag skrek för att jag glömde att knipa eller för att jag glömde ta med mig ett par strumpor.
Hittade äktenskapets heliga budord där inne.
Sen fick jag svettpanik inne på Auroras inplastade utegård när vi käkade lunch.
Jag såg The Bigger Splash med Tilda Swinton för ett tag sen och blev helt besatt av hennes Dior-glajjor;
Så jag sålde min själ för att hitta dem.
Ser dock inte lika cool ut som Tilda. Och de kanske inte är så bebisvänliga.
Tro inte att jag satt med kameran och väntade för att fota när Harpan ramlade, utan så här låg hon och lekte med stenarna.
Hej Hej! här står jag och posar medan Harpan typ slänger mina nycklar i vattnet.
En göttig fredag, men det känns som jag har fått solrynkor och pigmentförändringar redan. Så nu är det Hej Spf 50.
Trevligt helg!
instagram e.renck
Bor i New York, gift med Johan och vi har fyra barn, Jack 11, Harriet 10, Max 8, och Bruno 6, och hunden Rut.