Cruditéer, vouge och barnkalas känns som en perfekt balans

4 years ago

Det är bara fredag och ändå har det varit en maxad vecka minst sagt.
Det har hunnits med tre oerhört viktiga födelsedagar; Linas dotter Lola, min guddotter Leia samt Vouge scandinavias ettårsdag.
Grattis!

Cruditéer, Vouge och barnkalas känns som en perfekt balans

Kusinerna är besatta av varandra, är så jäkla lyxigt.

Cruditéer, Vouge och barnkalas känns som en perfekt balans

Niklas min granne och vapendragare i mycket svängde förbi på ett glas i tessinparken där vi firade, han knäppte även några som vanligt otroliga bilder.

Se var det Leia! Ett år otroligt vad snabbt tiden går du kom ju nyss? Kalaset var på hennes innergård, kan varit en av de mysigaste dagarna i år! Ni vet när ett eftermiddagshäng naturlig glider över till middag. En stor pasta slängs ihop och man sitter tills det behövs levande ljus fast det är sommar. Pirr ju!

Cruditéer, Vouge och barnkalas känns som en perfekt balans
Cruditéer, Vouge och barnkalas känns som en perfekt balans
Cruditéer, Vouge och barnkalas känns som en perfekt balans

Geni att bjucka på grönsaker med dipp, eller hrmm jag menar givetvis cruditéer och cava!

Nästa fölsis var då skandinaviska Vouge som fyllde ett, och det firades på Svensk tenn. Oerhört flådigt såklart så pga det lyckades jag med att få till hela två bilder därifrån…

Cruditéer, Vouge och barnkalas känns som en perfekt balans

..Varav en var på numret samt den otroligt fina jubileumslådan som tagits fram i samarbete med just Svensk tenn…

Cruditéer, Vouge och barnkalas känns som en perfekt balans

…Och den andra var på mina och Elins fossingar, inte ens säkert att hon var med på att jag fotade dom. Rimligt!

hursom, efter minglet hade jag turen att få äta veckans andra portion cruditéer, denna gång på Ett hem.
Jisses vilken middag, man vill aldrig absolut aldrig gå hem ju.

Cruditéer, Vouge och barnkalas känns som en perfekt balans
Cruditéer, Vouge och barnkalas känns som en perfekt balans
Cruditéer, Vouge och barnkalas känns som en perfekt balans

Som om det inte var nog, så ska jag nu om nån timme vara på bröllis! Fredde och Johanna gifter sig, det är strålande sol och pirr i magen! Imorgon åker jag och Magnus med några vänner till Göteborg för att se Håkan på Ullevi, hur maxad vecka? Håll tillgod, då nästa vecka kommer bli mycket fokus snabbnudlar och sms-lån!

xx

Frida

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Days like this

Days like this

“Vad är nu detta tänker ni? Varför är dom två helt plötsligt? Jo men det är nämligen så pass kul nu, att jag (Frida) flyttar in och delar bloggen med min syster Lina!
Kanske världens bästa idé tex?! Mallis och Stockholm, loppisar, recept, rutiga kuddar, cowboyhattar sa jag snacks?”

Lina, inredare och set designer och delägare till www.dustydeco.com med min man Edin som jag har Lola 7 år och Max 4 år ihop med. Bor på Mallorca och älskar att loppisfynda, vara vid havet, läsa, skriva och mest av allt att lägga oliver i vackra skålar, chark på vackra skärbrädor och hälla iskall cava i tunna glas och bjuda vänner på kalas hemma i trädgården.

mail: [email protected] instgram: linakjellvertzinterior

Frida, Säljer Second hand på insta, dukar bord! Är set designer och PR-person, får man plocka alla russin ur kakan så gör man väl det? Bor med mina pojkar Harry, 7 och Henry 2 och min snubbe Magnus invid tessinparken på gärdet, i Stockholm

mail: [email protected]

instagram: fridasfinds