Orkar ni med en hysterisk mängd semesterbilder? Eftersom ni inte kan svara innan jag lägger ut så får ni kommentera NEJ INTE MERA men då är det ändå redan ute i etern!
Hej där hemma, hoppas ni har det bra!
Här kommer en liten hälsning från Grekland och all sand mellan alla tår och barnrumpor. Vi bor på ett fantastiskt airbnb med lekplats och massor av ställen att hänga på, precis vid havet! Max är glad och nöjd för det mesta och Joni har det toppen! Hon älskar att hon fått glass varje dag och blir bortskämd med läsa hur mycket böcker hon vill med morfar. Vi har haft två dagar med regn men i övrigt har det varit varmt strandväder och jag har läst ut min bok och önskar att jag hade uppföljaren. Chania är mysigt att åka in till och strosa i gränder och kolla butiker, men helst hänger vi hela dagarna på våran lilla strand <3
Snart ses vi, pussa och krama på alla hemma!
Hälsningar Amanda, Joni, Max, mormor och morfar
Konstnär som precis flyttat tillbaka till Sverige och köpt en gård i Skåne tillsammans med sambo och våran dotter Joni och lilla Max <3
Livet kretsar kring all sorts kreativitet, konst, renovering, vintage och bygga upp vårat hem.
Åsa · 2 months ago
Åh! Det ser fantastiskt ut! Så härligt!
Amanda Malm · 2 months ago
Vi njuter! <3