Hej då huset

2 years ago

Nyklarna är överlåtna. Tusen stenar har lyfts från mina axlar. En ny och helt sjuk känsla fyller kroppen. Vi gick ned för den branta backen en sista gång. Tittade upp på det stora vita huset högst uppe på kullen, det första hemmet jag ägt.

 

Där Joni bott i hela sitt liv. Där jag blev mamma och Sverker blev pappa.

Där vi lärde oss att renovera, typ. Och en hel del andra läxor.

Nu bor någon annan där. Efter vi hade gått därifrån kunde jag inte sluta föreställa mig vad de nya ägarna gjorde i vårat hus. Och hur lång tid tar det innan det inte längre känns som vårat?

Hej då huset
Hej då huset
Hej då huset
Hej då huset
Hej då huset
Hej då huset
Hej då huset
Hej då huset
Hej då huset
Hej då huset
Hej då huset
Hej då huset
Hej då huset
Hej då huset
Hej då huset

Jeanette · 2 years ago
Vilka otroliga bilder! Det ska bli så spännande att få följa ert nya äventyr<3

Amanda Malm · 2 years ago
Åh tack så mycket! <3 Det ska bli kul att komma igång lite mer här, går trögt än så länge med förkylning och inskolning. Men snart så!!

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Amanda Malm

Amanda Malm

Konstnär som precis flyttat tillbaka till Sverige och köpt en gård i Skåne tillsammans med sambo och våran dotter Joni och lilla Max <3

Livet kretsar kring all sorts kreativitet, konst, renovering, vintage och bygga upp vårat hem. 

Instagram: amandammalm