En måndag med vänner och vardagsrasism i stockholm 8 years ago Magnus och jag inledde för många år sedan en tradition att fira midsommar i stan. Otroligt befriande att kunna strunta i vädret och sovplatser, myggor och hur man som billös...
Bada på stora essingen 8 years ago Warning: Undefined array key 3 in /home/thewaywe/thewayweplay/wordpress/wp-includes/class-wp-query.php on line 3742